blog

blog

štvrtok 8. februára 2018

30 000 - THANK YOU

Tridsať tisíc videní je neuveriteľné číslo. Ani vo sne sa mi nesnívalo, že by ľudia mohli tráviť čas pozeraním mojich fotografií a čítaním príbehov ako som k nim prišiel. Pôvodným zámerom založenia tohoto blogu bolo uchovanie si spomienok na množstvo krátkych výletov, dlhých ciest a hlavne veľa drobných zážitkov v prírode. Alternatívou pre fotky a príbehy mohlo byť stratenie sa niekde na harddisku, kde by sa k nim nikto nedostal. Po čase ani ja. Tiež som chcel zmapovať možné miesta, kde sa dá v prírode pobaviť s fotoaparátom v ruke a nemyslím tým nejakú krajinku. Za tých pár rokov sa mi podarilo zoznámiť sa so skvelými ľuďmi, objaviť množstvo príležitostí, ktoré sú po vynaložení trochu snahy ľahko zopakovateľné či pozorovať a opísať zopár neopakovateľných príbehov z prírody. Takými boli fotky v ďalekých krajinách okrúžkovaných vtákov, Orol s GPS zariadením na chrbte, tragický príbeh medvedice Inge alebo jediný útek a návrat Losa mokraďového z aklimatizačnej ohrady. Baví ma to a určite v tom budem pokračovať.
 Ďakujem všetkým za priazeň. Thank You!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára