blog

blog

štvrtok 6. apríla 2023

Z AUTA VII - JELENIA ČRIEDA

Išiel som po asfaltke po jednom z ostrovov presne zmysle dopravných pravidiel a predpísanou rýchlosťou, keď sa mi mimo zorného poľa mihlo niečo povedomé. Najprv som registroval len strom, kríky a niekde za nimi zhruba sto jeleňov mimo hĺbku ostrosti. Zaflekoval som. Vytiahol som foťák a fotil prekrásnych trinásť minút. Črieda sa pohybovala trochu zmätene. Križovali lúku všetkými smermi. Nič ju pri tom nerušilo. Ja som bol ďaleko a ešte k tomu za vodou. Medzi čriedou a mnou bolo rameno Dunaja. Vysoké pobrežné tŕstie mi trocha zavadzalo vo výhľade. Na inom mieste mi čriedu úplne zakrylo krovie. Nerobil som paniku. Ako odbehli, tak aj pribehli. Nemusel som ich sledovať. Niekoľko krát sa totiž vrátili rovno pred auto.


































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára