blog

blog

utorok 19. septembra 2023

BISKUPICKÉ LUHY XXXVI

Fotografie v tomto blogu vznikali v priebehu dvoch týždňov. Na nové miesto na opačnom brehu ramena som musel chodiť okolo malej bazy. V kríku si asi pol metra nad zemou urobil hniezdo pár Penice čiernohlavej. Pôvodne som aj chcel posedieť pri hniezde a nafotiť kŕmenie. Nakoniec mi ale nevyšiel čas. Tak som vždy len urobil zopár fotiek keď som išiel okolo po fotení na brode. V blízkom kalisku boli stopy prítomnosti diviakov a tak som dúfal, že nejaké prídu. Neprišli. Namiesto toho postupne priletelo päť volaviek. Mali so mnou trpezlivosť a tak som si celkom zafotil. Nakoniec prišiel mladý osmoráčik. Rýchlo preplával na druhý breh a stratil sa v lese.

Samica Penice čiernohlavej sedela v hniezde na znáške.



Kormorán veľký


Volavka popolavá

Slepé mláďatá Penice čiernohlavej sa doždovali potravy vždy, keď som prešiel okolo.

Bobor vodný



Miesto brodu.
Rybáriky riečne


Kalisko Diviakov lesných
Stromy presne tvarované na škrábanie sa na bruchu a aj na boku. Tvar aj výška sú ideálne pre diviaky.

Jeleň lesný




Mladé penice tesne pred vyletením hniezda.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára