blog

blog

sobota 13. januára 2024

DUNAJSKÉ LUHY C

Rímska číslica C v názve znamená, že je to stý článok z dunajských luhov. Asi buchnem šampaňské. Kto má nachodené, vie kde a hlavne kedy sa má postaviť na nejaké miesto aby nafotil. Stena tŕstia vyzerá na prvý pohľad nudne. Diviaky v nej však porobili množstvo tunelov a tie už až tak nudne nevyzerajú. Hlavne vtedy keď z nich vykukne hlava nejakého zvera. Čakal som maďarské diszno ale ukázala sa líška. Ešte bola v modrom "nočnom" opare. Hľadala niečo pod zub. V jednom okamihu sa mi stratila v tŕstí. Presunul som sa aby som bol k nej čo najbližšie keby sa znovu ukázala. Po desiatich minútach sa tak stalo. Medzitým už silnejúce denné svetlo prefarbilo scénu. Modrá sa stratila. Fotil som ďalej vo falošnom domnení. V tom momente som si nevšimol, že sa mi tie ryšavé potvory vymenili. Až doma na monitore som si všimol, že sa líška premenila na lišiaka. Statný samec pokračoval v prehľadávaní pobrežnej čiary. Sem tam sa stratil v tŕstí a čas od času si označkoval sféru svojho vplyvu.





























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára