blog

blog

štvrtok 4. januára 2024

DUNAJSKÉ LUHY LXXXXVI

Zalka je meno pre tri úzke ramená tečúce paralelne cez rovnomenný ostrov. Stredné nemá prívlastok. To najvyššie protiprúdu sa nazýva Horná Zalka a to najnižšie Dolná Zalka. Išli sme tam traja na prieskum. Kráčali sme vysokým porastom keď nám zpod nôh začali vyskakovať ležiace jelene a jeden veľký diviak. Prekvapili sme ich a na oplátku nás oni vystrašili. Začali bežať rovno k vode a bez váhania začali skákať cez vodu ani nie desať metrov odo mňa. Boli sme pod stromami a v lese bola tma. Nemal som čas nastaviť foťák. Len som fotil. Tŕstie mi zavadzalo vo výhľade. Časy boli moc dlhé. Skákajúce zvery sú preto neostré. Zverejňujem ich len preto aby som si uchoval ten zážitok. Hneď ako preskočil posledný, bežal som k hlavnému ramenu. Keď som prišiel na breh už skákali do vody. Brodili už natočené zadkom ku mne. Nič moc.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára