blog

blog

štvrtok 21. mája 2015

NA ČAKAČKE

Medvede sme mali fotiť vždy podvečer. Od svitania do skorého popoludnia sme vlastne boli na čakačke, kedy vyrazíme do hory. Mali sme v zásade voľný čas. Niektorí ho prespali. Ak nepršalo, tak som hneď ráno vybehol do okolia penziónu na birdwatching a nafotil niektoré miestne druhy vtáčkov.
 Penica popolavá
 Stehlík pestrý
Trasochvost biely
 Strakoš červenochrbtý
Drozd čvíkota
 Strnádka žltá
 Stehlík konôpka
 Drozdy plavé so Strakošom červenochrbtým
 Pinka lesná
 Mlynárka dlhochvostá
 Kôrovník dlhoprstý
 Slávik krovinový
Kolibkárik spevavý
Žltochvost domový
Myšiak hôrny
Vlha hájová
Po raňajkách som ešte vybehol do okolia. Nachádzali sme sa predsa v jednom z najkrajších kútov Slovenska. Bola by škoda nevyraziť. Počas krátkych vychádzok sa podarilo zopár snímkov.
Zajac poľný
 Srnec hôrny
 
 Lane s minuloročným jelenčaťom

  
Pozrel som aj Svine divé v obore vo Vrátnej doline
 
 
 
Asi by som radšej stretol medveďa ako tohoto fešáka.
Jedno popoludnie sme na lesnom chodníku cestou na Starý Hrad fotografovali Výra skalného, ktorého nám na to pripravili organizátori. Letovka výra je od Mira Kakvica, môjho technického Guru. Pravdepodobne pozná všetko čo Canon vyrobil a ešte aj v budúcnosti vyrobí.
Sediaceho výra odfotil Michal Trojan 
Stihol som aj laň na okraji lesa počas návratu po fotení medveďov.
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára