blog

blog

utorok 15. marca 2016

KILOMETER G0945 III.

Fotka z Google Earth ukazuje polohu a situáciu Kilometra G0945. Poloha medzi lesom a mestom a existencia trávnareho pásu pod vedením VVN je príčinou takého množstva lesných, lúčnych a mestských vtákov.
 
Ďalším faktorom úspechu bola každodenná prítomnosť v kryte v zime alebo v lete. Dalo by sa povedať, že čo priletelo to som dostal. Som presvedčený, že nič navyše už v záhrade nebolo.
Z čelade Muchárikovité som dostal všetky.
Muchár sivý
Muchárik bielokrký
Muchárik čiernohlavý
Muchárik červenohrdlý
Dravé vtáky Jastrab krahulec hore  a Myšiak hôrny na obrázku dolu reprezentovali Jastrabovité.
 
Oriešok hnedý ako jediný zástupca orieškovitých sa nedal zahanbiť a poľovačka naň mi trvala rovnako dlho ako na desať druhov čelade Pinkovitých.
Pinka severská - Ikavec
Pinka lesná
Kanárik poľný
Stehlík čížavý
Stehlík konôpka
Stehlík pestrý
Stehlík zelený
 Krivonos smrekový
Glezg hrubozobý a Hýľ lesný
Naopak sa mi podarilo odfotiť len po jednom zástupcovi mlynárkovitých, škovránkovitých, sokolovitých, sovovitých, strakošovitých,  strnádkovitých, škorcovitých a vlhovitých.
Mlynárka dlhochvostá
Pipíška chochlatá
Sokol myšiar
Sova lesná
Strakoš červenochrbtý
Strnádka žltá
Škorec lesklý
Vlha hájová



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára