blog

blog

štvrtok 15. marca 2018

DIVIAK LESNÝ II

Ešte v čase vysokej snehovej prikrývky som našiel pekné suché hniezdo na okraji malinovej húštiny.
Domnieval som sa, že by to mohlo byť vyrobené ako príprava na príchod malých pásikavých prasiatok. Opakovane som z diaľky monitoroval miesto. Diviaky sa v okolí stále motajú. Možno aj tie prasiatka jedného dňa prídu ale zatiaľ sa tak nestalo. Čakal som skrčený za stromom asi 20 metrov od ležoviska, keď sa začali prasiatka pomaly trúsiť. Bolo ich asi osem. Prakticky okamžite vedeli, že som tam. Očividne som im ale nevadil. Nechali ma tam sedieť. Trochu si poobzerali okolie a potom sa naukladali do hniezda pekne jedno vedľa druhého. Len keď som sa moc vyklonil spoza stromu, tak sa na mňa zamerali a pozorovali, či im nehrozí nebezpečie z mojej strany.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára