blog

blog

sobota 11. augusta 2018

ZVERNÍK DUDÍN II

Z internetu som mal informáciu o nových prírastkoch vo zverníku. Medzi chovancami už majú aj Kozorožce alpské a biele Daniele škvrnité. Zhoda okolností však spôsobila, že som sa im nevenoval. V niektorých častiach zverníka prebiehala poľovačka. Tam som sa motať nemohol. Extrémne horúčavy držali zver v lese po celý deň. Za dobrého svetla vychádzali len zriedkavo.  Najviac mi však nabúralo plány objavenie sa vydry v miestnom jazierku. Budem musieť prísť znovu a zapracovať na tom. Aj napriek tomu sa nejaké fotky podarili. Ukázali sa daniele aj jelene. Muflóny a kozorožce sa neukázali. Srnky na poliach a lúkach sú fajn. Preferujem ale fotky srnčej zveri v lese. Mimoriadne som spokojný s fotkami srnčiat medzi dubmi v mäkkom svetle. Podarilo sa mi k nim priblížiť až na 15 metrov. Keď si ma nakoniec všimli, nerobili paniku. Len pokojne odkráčali. Líštička naopak neprekročila vzdialenosť 200 metrov. 




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára