blog

blog

štvrtok 16. januára 2020

Z AUTA III

Ročne zahynie v Európe na cestách množstvo divých zvierat. Sú ich desaťtisíce. V drvivej väčšine prípadov ide o prekvapivé strety, kedy sa už zrážke nedalo zabrániť. Zver väčšinou prehráva boj o život ale aj škody na autách a ľudských životoch nie sú zanedbateľné. Srny mi pred auto skočili nekontrolovane ale dalo sa to zvládnuť. Odfotil som ich až keď bežali za horizont. Stret s laňami sa odohral na otvorenej planine, kde som mal prehľad a možnosť zastaviť. Dokonca bol aj čas na fotky. Nikto ma neobiehal. Cesty boli prázdne. Lane ma tiež videli. Najprv mali stres a váhali s prechodom cez cestu. Keď ale videli, že sa nehýbem, tak sa rozhodli prejsť na druhú stranu. Trvalo to len pár sekúnd. Za cestou už stres pominul a pokojne pokračovali v smere svojej cesty.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára