blog

blog

piatok 5. marca 2021

ZIMOVISKO PRI CINTORÍNE

Zimoviská Myšiarok ušatých sú na južnom Slovensku porozosievané po celej krajine. Je ich naozaj veľa. V intravilánoch dedín si vyberajú ihličnaté stromy alebo tuje na cintorínoch, v materských škôlkach a na námestiach pred kultúrnym domom. Na nich sedia celé dni a pospávajú. V noci lovia hlodavce po okolitých poliach a pasienkoch. Pekne pózujúca Myšiarka ušatá na vysokom smreku pri plote cintorína zaujala okamžite moju pozornosť. Pomaly som sa k nej približoval a pokračoval vo fotení. Ako som sa dostával bližšie, dokázal som medzi konármi rozpoznať ďalšie exempláre. Točil som sa okolo stromu a vyberal si pohľady na sovy v konároch stromu. Niektoré sa priam otŕčali a boli dobre viditeľné, druhým trčali len uši.























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára