blog

blog

streda 20. októbra 2021

VYDRA RIEČNA V

Zase sme si ráno sadli na breh Sanu. Na miesto mimo rezervácie. Ako vždy. Zase sme začali s vodnými vtákmi. Pred dvomi dňami sa nám okolo deviatej ukázala vydra. To je akurát čas návratu z ranného fotenia. Stačilo pár minút a mohli sme sa s ňou minúť. Tak sme sa teraz nádejali, že ju uvidíme znovu. Deviata hodina sa blížila a my sme začali hovoriť o balení sa pred odchodom na raňajky. Už som dokonca aj vstal zo stoličky a chcel som si zložiť statív, keď som zbadal jej chrbát na vode. Mala ponorenú hlavu a hľadala si korisť. Keď nič nenašla, zmenila miesto. Stúpala po kamenných kaskádach proti prúdu. Zdalo sa mi, že sa vzďaľuje ale zrazu sa zvrtla a išla priamo k nám. Na veľkom kameni ju niečo zaujalo. Dokonca natoľko, že pri ňom zastala na dlhé sekundy. Priam pózovala. V tej chvíli som nevedel prečo. Na monitori som si to dodatočne preveroval. Bol to malý exkrement. Určite od inej vydry a to si vyžadovalo zvýšenú pozornosť. Veď vo zvieracej ríši je to dôležitá správa.





Nezmáčavé perie Vodnára potočného voda dokonale obteká.

































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára