blog

blog

streda 5. januára 2022

KAMZÍČIA RUJA V NÍZKYCH TATRÁCH III

Pomaly bol čas pohnúť sa. Posledná kabínka odchádza z Chopku o 15:30 hod. V tom som zbadal, že sa ku mne blíži sivá samica nasledovaná čiernym capom. Ona sa pásla a on sa ju pokúšal neustále kontaktovať. Nedávala mu šancu. Vždy odbehla a pokračovala v pasení. To odbiehanie bolo také kostrbaté ale v zásade sa ku mne stále približovali. Fotil som a čakal, čo sa bude diať. V jeden moment si samica čupla a vymočila sa. Cap prikročil, nasal do nozdier jej vôňu a začal flemovať. Ohrnul horný pysk a krútil hlavou zo strany na stranu. Na moje sklamanie nepristúpil k samotnému páreniu. Ešte neprišiel ten správny čas. Oni pokračovali vo svojej činnosti a ja som sa už naozaj musel zdvihnúť aby som stihol poslednú lanovku. Ísť dolu dve hodiny po tme sa mi naozaj nechcelo. Na rozlúčku ešte párik vybehol na malý bočný hrebienok a exkluzívne mi zapózovali.






































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára