blog

blog

nedeľa 20. februára 2022

LESMI MALÝCH KARPÁT XXXXIV - NA HREBENI

Nepísané pravidlo: "Keď chceš vidieť, choď a keď chceš nafotiť, sadni si." v ten deň platilo. Na sedenie bolo zima a tak som sa prešiel po zvlnených hrebeňoch. Mal som zopár pekných pozorovaní. Fotografie sú skôr dokumentačné. Bočné hrebene Malých Karpát sú k fotografovi milosrdné. Svahy mierne a prevýšenie sotva jednosto metrov. Možno dvesto. Les vykazoval značné rozdiely. V závislosti od orientácie svahu bolo na ňom mrazivo a bol pokrytý malou vrstvou snehu alebo bol slnečným svitom zaliaty a skorou jarou voňajúci. Na oboch stranách vlnovky hrebeňa sa motalo zopár čried muflónov či danielov. Samozrejme o mne vedeli a so záujmom si ma prezerali. Nepustili ma však k sebe tak ako som potreboval. Nakoniec som si sadol na slnečné miesto a chvíľu si posedel. Cez hrebeň ku mne prišla črieda jeleňov. O tom však až v druhom článku.


Muflón čierny


Tesár čierny

Strnádka žltá


Daniel škvrnitý


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára