blog

blog

sobota 26. februára 2022

VLÁMAČKA PO HOREHRONSKY

Noc na sobotu som strávil v horehronskom vidieckom domčeku. Ploty okolo neho mali svoje najlepšie časy už dávno za sebou. Na svitaní som otvoril oči a pozrel sa z okna von. Dva srnce a jedna srnka sa práve vlámali do našej záhrady. Využili dieru v plote tesne nad zemou. Prikrčili sa a prestrčili sa cez porušené pletivo. Ako správny vlamači neustále sa podozrievavo obzerali okolo seba. O mne ešte nevedeli. Obliekol som sa, zobral foťák a vyplazil sa na verandu. Začal som fotiť. Hneď mi bolo jasné, že majú iný cieľ. Keď sa presvedčili, že je čistý vzduch, našli si poškodený úsek plotu k susedovi. Tentokrát ho museli preskočiť. Postupne prenikli do záhrady, v ktorej už bol cieľ lúpeže. Veľká kopa sena. Neváhali a pustili sa do nej. V snahe prichytiť ich priamo pri čine som sa ale priveľmi vyklonil a prezradil som sa. Prekvapené srnky vzali roha. Tadiaľ kade prišli pekne aj zmizli. Ešteže si horehronci neopravujú ploty.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára