blog

blog

sobota 12. marca 2022

KRKAVEC ČIERNY - JARNÝ TOK

Krkavce čierne sa v malých počtoch objavovali na zákrme aj v minulosti. Boli extrémne opatrné a na pohyb objektívom reagovali odletom. Tentokrát som sa pravdepodobne strafil do vrcholu ich jarného toku. Neviem kde sa vzali ale zrazu boli všetky krkavce z oblasti na lúke pred krytom. Sedel som v ňom sám. Mohol som kontrolovať pohyb svojho objektívu a nikto mi to nekazil. Krkavce na mňa ale očividne nebrali ohľad. Mali oči len pre seba. Na moju radosť sa všetko dialo okolo líšky. Počas jedného dňa som mal možnosť pozorovať všetky prejavy toku. Párové lety a chôdze, predvádzanie sa, neskutočné naparovanie sa samcov, súboje na zemi, nežnosti a vzájomné kŕmenie. Jedine párenie mi neukázali. To si nechali len pre seba.












Papaj moja.



Čo robíš večer, moja ?








Nemachruj tam!

Poď na férovku!





Daj mu!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára