blog

blog

pondelok 11. júla 2022

SKALNÉ JELENE

Okolo skál na vrchu Cerov v Pohronskom Inovci jazdím veľmi často. Niekoľko krát mi popred auto skočila nejaká tá vysoká zver. Nikdy nebolo dosť času zastaviť a vytiahnuť fotoaparát aby som porobil nejaké fotky. V ten deň boli stromy a kry popri ceste nepriehľadné. Husté listy bránili vo výhľade. Len na dvoch miestach bol medzi nimi priesek. Snažil som sa pri šoférovaní strafiť pohľadom do týchto medzier aby som preskúmal skaly na svahu. Ryšavá srsť laní medzi skalami mi ihneď udrela do očí. Zaflekoval som, cúvol a už aj vyskakoval z auta. Osemstovku som oprel o kapotu a pálil čo to dalo. Zostal som tam asi dvadsať minút. Lane poskakovali po skalách ako kamzíky. Bylinky asi najviac chutia v previse.




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára