blog

blog

piatok 17. marca 2023

DUNAJSKÉ LUHY L

Minule som v tomto vlákne popisoval, že po dvojmesačnej prestávke som sa vrátil na staré miesto a zažil tam fotografovanie dvesto hlavej jelenej čriedy. Bol to určitý zlom a v ďalších dňoch som pociťoval potrebu nájsť nové miesta. Zdalo sa mi nedostatočne motivujúce čakať na prípadnú laňku na miestach, kde som dostal do foťáku obrovskú čriedu. Prechádzal som preto popri Dunaji. Pôvodný tok prešiel tridsať rokov po prehradení neuveriteľnou premenou. Budem sa mu musieť venovať v budúcnosti viac. Kochal som sa a prišiel až k ramenu s brodom. Presne v momente keď ho brodili dva mladé jelene. To by nebolo nič zvláštne. Keď už boli skoro na druhom brehu, skočil pred nich do vody veľký diviak. Jelene to trochu rozhodilo ale po pár sekundách bolo zase ticho. Zver sa stratila v lese a ja som mohol pokračovať v prieskume.

Potápač veľký

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára