blog

blog

streda 15. marca 2023

SOVA LESNÁ III

Na Devínske jazero som išiel fotografovať kŕdle husí a čajok, ktoré tam bežne zimujú keď sú lúky zaliate vodou z rieky Moravy. Išiel som po asfaltke a už z diaľky som počul stovky čajok. Ďaleko som sa však nedostal. Cesta bola zaliata vodou tak na pätnásť centimetrov. Vyzul som sa a skúsil, či prejdem. Hneď som ale pochopil, že zo mňa určite otužilec nebude a čajky tiež dnes nebudú. Večer som sa pozrel na net a voda mala šesť stupňov. Cestou domov sa ale karta obrátila. Najprv to bol malý Hraboš poľný a potom ospalá sovička. Vyspávala len kus od cesty. Slnko jej svietilo priamo do očí. Možno aj preto mi dala zopár sekúnd na fotku. Žmúrila na mňa. Kým sa jej oči prispôsobili k odletu, už som mal plnú kartu.







Hraboš poľný


Bez gumákov ani krok.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára