blog

blog

sobota 13. mája 2023

LÁSKA JE VO VZDUCHU II

Ráno bolo také nijaké. Prichádzal som k autu a na karte som mal sotva desať fotiek. Z lužného lesa sa doslova besným letom a s veľkým krikom privalili dva Tesáre čierne. Už som ich svadobné tanečky videl v dokumentoch a tak som hneď vedel čo sa deje. Pár tesárov sedel na kmeni stromu asi meter nad zemou tak aby sa nevideli. Z času na čas sa vyklonili a zakrepčili si spolu s vysoko zdvihnutými zobákmi. Podupkávali po kmeni hore dole. Nikdy sa nedotkli a po krátkom vystúpení zase skončili na opačných stranách kmeňa. Nemal som na nich celý deň. Stál som tam celú hodinu a nepokračovali na ďalšiu métu. Len opakovali to isté stále dookola. Musel som to vzdať. Vrchol si budem musieť asi pozrieť v dokumente.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára