blog

blog

nedeľa 2. júna 2024

LESMI MALÝCH KARPÁT LXI

Keď už fotograf vie kde hľadať, je to jednoduché. Chodil som po známych miestach a fotil som spevavce, ďatle a srnčiu zver. Zase som prehral hlas sovy a stal sa zázrak. Tentokrát to ale nebol samček. Ozvalo sa len neurčité pískanie. Chvíľu som hľadal a našiel som. V starom zlomenom dube sedela tá istá samička ako pred dvomi dňami v dutine. Nezostala nič dlžná svojim zvykom. Hneď ako ma zbadala, okamžite odletela. Za zmienku ešte stojí Myšiak hôrny. Bolo to snáď prvýkrát, čo chvíľu posedel. Predtým vždy odlietal už vtedy, keď som pod lesom parkoval. 


Penica čiernohlavá
Králiček ohnivý

Straka čiernozobá

Muchárik bielokrký
Glezg hrubozobý

Tesár čierny

Veverica stromová
Sova lesná



Srna v očakávaní


Myšiak hôrny



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára