blog

blog

piatok 21. júna 2024

SOVA LESNÁ VI

Z dohora vykrúteným krkom fotograf vidí v korunách stromov množstvo života. Očakavaného na známych miestach, kde sa potvory zdržujú a aj prekvapení na miestach, kde je to po prvýkrát. Takto to bolo aj s novou Sovou lesnou. Očakával som ryšavého samca na konári statného buku. Na jeho mieste ale sedela veľmi svetlá, skoro biela samička. Z chodníka som videl len ju. Keď som strom obišiel, zbadal som aj samca. Sedel nad ňou. Pekne sa mi zmestili do jednej fotografie. Z nejakého dôvodu, sa rozhodli preletieť na vedľajší strom. Zase ich pritom sprevádzal panický krik spevavcov. Na nových miestach  sedeli oddelene. Našiel som si dobré uhly a porobil ešte nejaké fotky.

Škorec lesklý dozerá na čierneho votrelca na vrcholci stromu s hniezdnou dutinou.
Muchárik bielokrký

Ďateľ veľký



jedlý Sírovec obyčajný
Veverica stromová pochutnávajúca si na hríbikovej večeri.





Sova lesná







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára