blog

blog

utorok 18. novembra 2014

NEBESKÝ JELEŇ Z DUDÍNA

Mal som zjavenie. Opravujem, mali sme zjavenie. Spolu s Ferom. Potulovali sme sa po lesoch v Dudíne. Práve sme stúpali dlhou tiahlou pravo točivou zákrutou v dubovom háji. Ja som išiel prvý a Fero tak desať metrov za mnou. Les bol aj napriek značne opadanému lístiu stále tmavý. Chcelo to mať nastavenú citlivosť aspoň ISO 1600 aby sme sa dostali na prijateľné časy. Ja som mal a Fero nemal. Zabudol prestaviť ISO po opustení slnkom presvetlenej lúky. Ukázalo sa, že urobil dobre. Správne nastaveným foťákom sa totiž nedá odfotiť paranormálny jav alebo zjavenie svátého. Len zvláštna zhoda viacerých neplánovaných faktorov dokáže vytlačiť vesmír z rovnovážnej polohy. V lese bolo cítiť, že niečo visí vo vzduchu. Pomaly sme pokračovali v stúpaní. Zrazu som vyrušil mladého jeleňa. Pásol hneď pri okraji cesty. Zdvihol hlavu, zagúľal očami a rozbehol sa dolu kopcom pozdĺž cesty. Upozornil som Fera aby sa otočil, že jeleň bude určite križovať cestu. Stihol sa otočiť práve včas. Stlačil spúšť. Sekvenčné snímanie jeho Canonu zachytilo na štyroch obrázkoch niečo, čo sa vymyká z bežného poriadku. Fotky sú ako z aktov X. Určite sa im dá vytknúť technická kvalita ale nedá sa im uprieť určitá mysterioznosť. Priam nebeský jeleň skočil jediným skokom cez cestu mávajúc nohami ako keby bežal vzduchom. Letel snáď desať metrov na druhú stranu cesty a až tri metre vysoko. Ako keby ťahal Santove sane. Celé to trvalo len jednu jedinú sekundu. Ako zjavenie v Mariánke. Myslím, že by sme tam mali postaviť kaplnku. Z mojej polohy som videl len samotný doskok. Fotka je v predchádzajúcom blogu.


 Spojil som hore spomínané štyri fotografie do jedinej.
Foto: 4x Fero Hanus. Gratulujem a potichu závidím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára