blog

blog

utorok 8. novembra 2016

10 000 POZRETÍ

Dnes ráno som sa pozrel na štatistiku blogu a hneď som videl, že dnes bude ten deň, kedy preskočím hranicu 10 000 pozretí. Svietilo tam číslo 9996. V porovnaní s blogermi, ktorí majú desaťtisíc klikov za deň, je to len kvapka v mori. Inšpirovali ma naši priatelia z Birminghamu Roger & Soo a ich blog www.walkswithtigers.com. Ďakujem. Začal som preto, lebo som si chcel uchovať fakty a malé príbehy z prírody aj do časov, keď mi bude Alzhaimer komplikovať život. Tiež preto, lebo fotografia je fotografiou, len keď sa na ňu niekto pozrie. Niekde na hard disku je to len digitálna stopa.  A preto, že mám veľa voľného času a blogovanie je pre mňa istá forma tvorivosti a seberealizácie.
Všetkým pravidelným ale aj náhodným návštevníkom blogu srdečne ďakujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára