blog

blog

sobota 28. októbra 2017

BARANÍ DVOR

V kopcoch Malých Karpát sa pri obci Vrbové nachádza zhruba 140 ha zverník zvaný Baraní dvor. Majitelia v ňom chovajú muflóny, diviaky, danieliu a jeleniu zver. Dá sa vidieť aj líška a jazvec. Mojim zámerom bolo fotografovať ruju danielov. Prišiel som za svitania a začal prechádzať lesy. Ešte za tmy prebehlo po lúke zo 30 muflónov. Cieľom bola danielia ruja ale tie rochkali sotva hodinu. Žiadneho som tak nenašiel. Potom utíchli. Bolo už slnečno a teplo.  Hľadal som ich všade. Ojedinele sa v borine ukázali srnky, muflóny a vysoká. Odbehol aj osamelý daniel. Všade bolo podozrivo prázdno. Keď som vyšiel na pasienky, bolo mi hneď jasné prečo. Pásli sa priamo predo mnou. Žiadne známky prebiehajúcej ruje. Možno to bolo len ticho pred búrkou alebo som ruju danielov tento rok nestihol? 


































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára