blog

blog

utorok 6. augusta 2019

LESMI MALÝCH KARPÁT XVI

V už aj tak extrémne hustom lese v mojom kilometri sa nakopilo množstvo mŕtveho dreva. Pre les pozitívna správa. Silné vetry v minulých mesiacoch položili všetky staré stromy s nejakou vadou stability. Presvetlené plochy zarástli hladom po živote. Pohyb je náročný. Vysoká tráva, nekonečné plochy malinčia, krovie a padlé kmene. Všetko to treba obchádzať. Nohy mám už riadne podriapané. Stálo to však za to. V kroví sa ukrývalo kadečo. Mal som šťastie na srnce, diviaky aj daniele. 

 Ďateľ veľký
 Mladá Strnádka žltá.
 Mladý jedinec Strakoša červenochrbtého.
 Veverica stromová




Srnec lesný




Tu je vidieť problém hustého lesa z hľadiska fotografa. Ja som videl len zvieratá naľavo. Boli otočené chrbtom a cítil som sa v postupe komfortne. Pritom  ma samička napravo pozorne sledovala. Netušil som o nej. Jeden krok navyše a už utekali.
Daniel škvrnitý
Diviakom stačí na krytie aj vysoká tráva.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára