blog

blog

streda 16. októbra 2019

HOHE WAND V

Keď som prišiel pod stenu, bola zahalená nízkou oblačnosťou. Smola. Zastávalo len dúfať, že slnko a vietor mraky rozoženú. Zdola som nenašiel žiadnu stopu po kozorožcoch. Vyrazil som na útes a hneď na prvej zástavke som ich našiel pásť sa hrane. Sadol som si a začal fotiť. Kozy spolupracovali a tak to ubiehalo jedna radosť. Mraky v stene vadili ale tie na pozadí nie. Aj tak sa postupne zdvíhali až celkom zmizli. S pribúdajúcim svetlom sa kozorožce pohybovali na miestach, kde sa v skale nachádza väčšie množstvo železa. V našich končinách je červeno sfarbená pôda na rozdiel od ostatného sveta skôr výnimkou. Hrdzavá farba kameňa dodala fotkám pridanú hodnotu. Dúfam, že mi to nezdania. 





























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára