blog

blog

piatok 4. októbra 2019

V DOLINE SANU III

Pred krytmi sa nič nedialo. Vlky behali za jeleňmi a medvede vylihovali v starých ovocných sadoch. Užívali si jesennej hojnosti. Nezostávalo mi  nič iné ako každé ráno a podvečer tráviť na brehu Sanu. Hovorí sa, že pripravenému šťastie praje. Aj sa tak stalo. Bol som tam celý týždeň sám ako prst. Ráno mrzlo, potom pršalo, Sem tam zasvietilo slnko aby sa hneď zatiahlo a krátko zasnežilo. V horách obvyklé počasie. Bol som v správnom čase na správnom mieste. Ako vždy som si krátil čas fotografovaním vtákov loviacich medzi kameňmi obnaženého dna rieky. Jeden deň hneď po pätnástich minútach od usadenia sa prišiel veľký medvedí samec. Poprechádzal so po koryte a stratil sa na druhom brehu. Iné ráno som to už chcel zabaliť a odísť, keď sa zjavili vlky. Predviedli lepšie divadlo a o tom napíšem niečo viac v druhom článku.
Modrá hodina na rieke San je skutočne magická. Fakt, že sa na brehu môžeš stretnúť s nejedným z veľkých predátorov, jej dáva aj adrenalínový náboj.
Medveď hnedý












Volavka popolavá


Jastrab krahulec
Kačica divá





Krkavec čierny
Trasochvost horský
Kršiak rybár



Sojka škriekavá



Vlk dravý




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára