blog

blog

piatok 21. mája 2021

LESMI POVAŽSKÉHO INOVCA

Dostal som možnosť ísť na prieskum do lesov Považského Inovca. Nebolo mi treba viac. Sprievodca na prvý pohľad vedel o čom hovorí a podľa toho som aj nachodil. Mal som toho potom dosť. Chcel som však na prvýkrát spoznať čo najviac. Lokality majú potenciál. Určite som tam nebol posledný krát. V spodných častiach pohoria už zúrila jar a všetko bolo zelené. Na hrebeňoch kopcov však bola zem ešte studená a zeleň stále čakala na svoju príležitosť. Čo chýbalo dubovým lesom na zeleni to mi vynahradili na zveri. Mal som šťastie na diviaky a na jelene. Popíšem o tom v nasledujúcich článkoch.

Srnec lesný

Muchárik bielokrký

Drozd plavý
Sojka škriekavá
Tesár čierny
Veverica stromová

Muchárik čiernohlavý


Diviak lesný








Jeleň hôrny


Nájsť zvedavú hlavu v tom množstve dreva nebolo jednoduché.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára