blog

blog

utorok 13. júla 2021

SOKOL RÁROH

Vyliahnutie malého vzácneho rároha je aj v sokolníckej komunite mimoriadna udalosť. Bol som požiadaný, či by som mohol malej celebrite urobiť zopár poriadnych fotiek. Výzvu som prijal. Mohol som ho fotiť niekde v zariadení, kde vyrastá. Tiež sa ponúkala sokolnícka rukavica. Tú si ale dosť užije v budúcnosti. Prioritou procesu mal byť komfort hviezdy. Vybrali sme preto teplý a slnečný deň. Tiež exteriéry. V skalnom výklenku sme pripravili aj aranžované hniezdo. Neoplodnené vajíčka a autom zrazeného ďatla sme pridali ako rekvizity. Bez odborného dohľadu starostlivej mamy to samozrejme nešlo. Všetci zúčastnení vzorne spolupracovali, sokolík exceloval a tak môžem ponúknuť zopár pekných fotiek. Nechali sme mu voľnosť. Nech sa prirodzene nudí v hniezde. Rovnako ako v divočine. Bolo obdivuhodné pozorovať dvojtýždňové stvorenie ako sa pohybuje po hniezde. Vypiskuje si. Dokonca  opustilo hniezdo a vrátilo sa. Samo sa pokúsilo požrieť kus ďatla. Nakoniec zaspalo s hlavou v jedle.














Na túlačke mimo hniezda.










Tato, musíš mi to natrhať na menšie kusy. Zavolaj mamu.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára