blog

blog

sobota 31. júla 2021

BIESZCZADY XX - PRVÝKRÁT PO DRUHEJ VLNE

Po návšteve delty rieky Odry bola len otázka času, kedy sa vyberiem aj do Bieszczad. Čakal som len na odstránenie betónových bariér na hraničnom prechode v Palote. Nechcelo sa mi šoférovať okľuku cez jeden z hlavných prechodov do Poľska. Okamžite po prechode hranice sa začali objavovať možnosti na fotografovanie. Vo vode a brehoch viacerých prítokov Sanu sa ukázalo viac druhov od Trasochvosta bieleho až po Bociana čierneho. Lane a dokonca aj zubor potešili hneď po príchode. Potom som na dve noci zašiel do krytu. Ani som sa neubytoval. Maximum času som chcel stráviť na obľúbenom mieste v prírode. Ľudia okolo mňa by zase povedali, že som mal šťastie ale ja viem, že moje rozpoloženie nemá vplyv na to, čo sa vonku deje. Jednoducho som tam zase bol v čase, keď sa veci diali. Ukázali sa starí známi ale aj jedna nová "nemá tvár" O tom však až v ďalších článkoch.


Bocian čierny

Muchár sivý
Holub hrivnák

Vodnár potočný

Volavka popolavá
Trasochvost biely
Kačica divá


Jeleň hôrny

Zubor hrivnatý

Medveď hnedý


Orol krikľavý


Krkavec čierny





Vlk dravý


Czarny demon sa po roku vrátil.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára