blog

blog

utorok 23. novembra 2021

VĹČATÁ

Nebolo to moje prvé fotenie vĺčat. Vedel som vopred, že šanca znovu ich po troch rokoch pozorovať tu je ale v divokej prírode nikto nič negarantuje. V júli sa ukázala kojaca vlčica a tak sme dúfali, že je brloh niekde na blízku. Nakoniec sa moje šance naplnili. Dvaja vĺčkovia prišli. Svorka išla na lov a vĺčatá sa túlali po okolí. Oproti roku 2018 boli už o mesiac staršie. Jeden mesiac v živote šteniat je dlhá doba. Boli už veľké. Ukazovali sa opakovane. Boli však extrémne opatrné a neprišli bližšie. Veľa príležitostí mi veru nedali. Mohlo to však byť aj lepšie. Deň po mojom odchode ich prišlo pred kryt päť a zdržali sa celý podvečer a došli na niekoľko hodín aj ráno. Dokonca im nevadili ani dospelé medvede, ktoré sa zdržovali na lúke. Vždy hovorím, že tomu treba dať čas a odchádzať predčasne sa neoplatí. Tentokrát som tam však ani nemal byť. Len som počas služobnej cesty na východ "zle" odbočil.




























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára