blog

blog

sobota 11. júna 2022

DUNAJSKÉ LUHY IX

Voda klesla na prijateľnú úroveň. Už zase som mohol prejsť brodmi bez mokrých nohavíc. Zeleň nelenila a pomaly pretvárala les aj brehy na nepreniknuteľnú džungľu. Našťastie sa ešte neukazovali komáre. Čakal som jelene a tie sa v jednom prípade aj ukázali. V druhom poslali vydru. Sedel som ukryty v konároch vŕby a striehol na obe strany ramena. V tom sa napravo odomňa niečo pohlo. Pozerám a vidím mladú vydru. Len sa prevaľovala na druhý bok. Snažil som sa ju medzi konármi zaostriť. Asi som so sebou veľa metal, lebo sa rozhodla odplávať. Ešte som ju cvakol vo  vode a bola preč.


Dobre zvolené miesto je základ peknej fotografie.

Bobor vodný
Kalužiak malý
Volavka popolavá
Labuť hrbozobá


Vydra riečna







Jeleň hôrny






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára