blog

blog

utorok 21. júna 2022

DUNAJSKÉ LUHY XII - PO BÚRKACH

Búrky zdvihli hladinu vody v záplavovom území tak, že už som nedokázal prejsť obvyklý brod. Riešením bola prechádzka suchou nohou. Motal som sa na nových miestach. Brehy boli ešte ako tak prístupné. Porast medzi stromami a nové tŕstie už boli takmer meter vysoké. Po daždi samozrejme mokré. Suchá noha sa veru nekonala. Ako som prechádzal brehy a hľadal výhľady na protiľahlé strany, bol som mokrý až po pás. V tomto období nie je vidieť veľa vtákov. Polovica sedí skryto na hniezdach. Už o pár týždňov to bude ale iná káva. Preto som rád, že sa niečo podarilo. Veľmi ma prekvapilo, že na jednom mieste mali jelene brodiace na ostrov vodu len dopoly brucha. V čase sucha na tom mieste budú určite štrkové lavice.



Labuť hrbozobá




Jeleň hôrny






Volavka popolavá



Nutria riečna

Kačica divá






Srnec lesný



Lyžičiar biely
Bocian biely


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára