blog

blog

pondelok 5. septembra 2022

BISKUPICKÉ LUHY IX

Atletického lišiaka som zahliadol už deň predtým. Bola to len sekunda čo skočil z pobrežnej buriny do kriakov. Stačila však na to aby som si na to miesto dával pozor. Na druhý deň som ho dostal. Tentokrát ale neskočil do húštiny ale po kmeni vyšiel hore na breh. Predpokladal som, že by mohol v tomto smere pokračovať po brehu a tak som sledoval ďalšie kmene vo vode. O pár minút sa ukázal. Pod veľkým kmeňom hľadal niečo pod zub. Možno zvyšky po vydre. Postarám sa aby tam niečo v ďalších dňoch našiel. O chvíľu sa ukázala laň s jelenčaťom a o ďalšiu polhodinu ešte jedna s mladým a sprevádzaná ďalšou laňou. Ešte nebolo ani sedem hodín a už sme mali nafotené. Paráda.





















Žlna sivá
Drozd plavý













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára