blog

blog

štvrtok 1. septembra 2022

BISKUPICKÉ LUHY VII

Po ranných foto sedeniach som ešte pokračoval v prieskume ostatných častí ramena. Tie sa nachádzajú bližšie k civilizácií a sú ľahšie dostupné. Sú preto v horšom stave. Vplyv rybárov a výletníkov je tam viditeľnejší. Domorodci mi opisovali, že počas covidu parkovalo pri závore aj osemdesiat áut. Teraz sotva dve tri.  Veľmi rýchlo som sa vrátil späť. Ozajstná divočina je len na okolo. Popínavé liany navodzujú atmosféru ozajstnej zeleno zelenej džungle. Pri vode sa konečne po všetkých tých jeleňoch ukázala laň. Bobry nesklamali a na záver sa za plného svetla predviedla aj vydra. Na pár sekúnd a zase zmizla. Však ona si na mňa zvykne.



Stehlík pestrý
Strnádka žltá


Glezg hrubozobý

Prvá laň. Bolo prekvapivé, že v prvých dňoch mi pred objektív chodili len jelenie býky.



Vážka rybničná


Bobor vodný










Vydra riečna
Na pár sekúnd ale počíta sa.


Rybárik riečny



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára