blog

blog

streda 29. apríla 2015

ČISTENIE ZÁHRADNÉHO JAZIERKA

Záhradné jazierko, ktorého hlavnou úlohou je slúžiť ako napájadlo vtákov pri mojom fotografovaní, býva po jesennom opadávaní listov a po zime zanesené nánosmi. Raz za čas je potrebné ho vyčistiť. V sobotu som sa na to vychystal ale čerpadlu sa nechcelo makať. V Baumaxe som musel kúpiť nové. V nedeľu sa potom dobrá vec podarila. Najprv som vyčerpal vodu a všetok nános  z dna jazierka povyberal. Vydrhol som aj fóliu a znova napustil vodu. Ryby pôsobili v čistej vode živšie a šťastne.
Čistá voda podporuje zrkadlenie sa hladiny 

Pohľad z krytu
 
Vyčistené dno 
 Výlov a sťahovanie rybiek do suda
 
 Jazierkový kryt
dočasný útulok
znovu napustený domov a následné vypúšťanie rýb späť do čistej vody
Vzadu je vidno krovinový kryt
 Zlatá rybka
 
 

1 komentár:

  1. ahoj, vyzerá to super tá voda dosť prekukla podľa fotiek. chcel by som sa opýtať používaš nejaké baktérie do jazierka, ktoré máš osvedčené? Vďaka moc

    OdpovedaťOdstrániť