blog

blog

streda 29. apríla 2015

NP SEEWINKEL VII

Tento národný park ma neprestáva prekvapovať. Je pre mňa záhadou kde a kedy a hlavne koľko  bude povrchovej vody v jednotlivých jazerách a terénnych depresiách alebo na lúkach a poliach. Kde celý minulý rok bolo plno vody tam je teraz sucho a naopak.  Nedarí sa mi zachytiť nejakú zákonitosť alebo kontinuitu. Človeka to núti prejsť celú oblasť a najazdiť aspoň 100 km v obave aby mu niečo neušlo. Stojí to ale vždy za to. Ako náhle sa niekde objaví mláčka, hneď ju obsadí množstvo operených nájomníkov. Minulý týždeň som tam bol v stredu a aj v piatok. Druhá návšteva bola vyvolaná aj prebiehajúcim  mini "veľtrhom" BIRDEXPERIENCE 2015, kde som pozbieral nejaké prospekty a vyskúšal 500, 600 a 800 mm objektívy Canon
 

 
 Rybár riečny
 Trasochvost žltý
 Labuť veľká a Kazarka pestrá
 Kalužiak červenonohý
 Kalužiak tmavý
 Trsteniarik pásikový
 
 Kažica lyžičiarka
 Pobrežník bojovný
 Hrdzavka potápavá

 Kulík riečny
Keď som bol nachodený, tak som si aj poležal
 Šabliarka modronohá
Hus divá
 
 Kulík morský


 Kalužiak sivý

Lyska čierna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára