blog

blog

streda 29. júna 2016

MAKRO VÍKEND

Makro fotografia drobnej flóry a fauny ma nikdy nelákala. Fotky sa mi však páčili. Keď som  zistil, že český cestovateľ a dobrodruh Silvester Szabó bude v Bratislave robiť workshop zameraný na makro, tak som neváhal a prihlásil sa. Silvo nesklamal. V pozitívnom zmysle je to blázon. Behal po lesoch a lúkach a neúnavne prinášal hmyz na fotografovanie. Upozorňujem, že sme im neublížili a  po akcií aj vypustili späť do prírody. Niektoré druhy hmyzu som nedokázal identifikovať, prípadne som našiel len latinský názov a tak vás nimi nebudem obťažovať.  Pri dvojdňovom pobyte v prírode sme samozrejme narazili aj na hady, jašterice a obojživelníky.


 
 Lucillia ceasar
 Mravec
Zlatoň obyčajný

 Kobylka Sága


 Skákavka
Iný mravec.
Ropucha obyčajná
 
 Jašterica zelená

 Pestrenka pruhovaná


 Mravce rozoberajú mŕtveho Lajniaka skarabeusovitého.
 Očkáň timotejkový
 Modlivka zelená

 Kobylka
Včela medonosná
Lektor a lovec Silvester Szabó
 Užovka stromová
 
Jašterica zelená
 
Užovka hladká
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára