blog

blog

pondelok 20. júla 2020

BIESZCZADY XVI - PRVÝ DEŇ PO KARANTÉNE

SATO zariadil všetko tak, že z okolitých relevantných krajín sme mohli ísť do Poľska medzi poslednými. Aj to len na 48 hodín. Neváhal som. Nikomu som nič nepovedal a vyrazil. Hranice som prešiel bez povšimnutia. Celý čas pršalo. Voda v Sane bola vysoká. Kamene a brehy sa stratili. Nemalo význam čakať na brehu. U Bogusza bolo plno. Poľskí turisti obsadili všetky lôžka. Riešením bol kryt. Dve noci som preto spal v spacáku priamo tam. V suchu a teple. Prvý večer a noc by sa dali nazvať prívlastkom medvedie. Ráno druhého dňa ako vlčie a večer prišiel mladý medveď. Jeden zo súrodencov, ktorí nám robili spoločnosť minulý rok v máji. Čakanie na šelmy sme si krátili fotením vtákov. Našťastie to netrvalo dlho. Už krátko po pol ôsmej sa objavil čierny samec, potom prišla svetlo hnedá medvedica. Hodnú chvíľu strávili spolu. Už tomu ale chýbala vášeň. Ruja je za nami. Tesne pred zotmením sa na desať sekúnd ukázal vlk. Len prebehol sprava doľava. Ako predkrm dobré ale dúfal som v niečo viac.
Hmla a dážď

 Holuby hrivnaté a plúžiky

 Kaňa močiarna

Strakoš červenochrbtý
Krkavec čierny


Samec



Samica









Vlk dravý



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára