blog

blog

streda 22. júla 2020

BIESZCZADY XVII - DRUHÝ DEŇ PO KARANTÉNE

Dobré časovanie je veľmi dôležité. Množstvo vecí v prírode nedokážeme ovplyvniť. Napríklad počasie alebo chovanie divej zveri. Včasný príchod na lokalitu ale áno. Je smutné premrhať dobrý záber len preto, že sa mi nechcelo vyplaziť sa zo spacáku. Stalo sa mi totiž toto: Zobudil som sa o 3:50. Stačilo mi pár minút na záchod a už som sedel za foťákom. O 3:57 sa objavili dva vlky. Začal som fotiť. Jeden sa hneď stratil ale druhý sa zdržal až do 4:08. Na vlka dosť. Hneď potom o 4:12 sa dovalila od Sanu hustá hmla. Aj vtáky si museli posadať. Nebolo vidieť ani na koniec zobáka. Zostávalo len dúfať, že ako hmla prišla, tak aj odíde. Nestalo sa. Keď sa o pol šiestej objavil vo vysokej tráve vlk, ešte stále sa po lúke preháňali chuchvalce hmly. Očividne pribúdalo svetla. Hmla však zostávala. Našťastie vlk bol v kľude. Nepobehoval a neobzeral sa. Dokonca si sadol a začal sa venovať kožuchu. Alebo blchám v ňom. 
 3:57








 4:08
4:12
  Aj krkavec si musel pre nízku viditelnosť sadnúť.
O 5:32 sa objavil vlk zase. Sprvoti mu trčali len uši.

 Neskôr opar stále pretrvával. Svetla však bolo dosť.

Bolo jasné, že je to iný vlk ako ten pred hmlou.






 Z kožuchu blchy preč!

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára