blog

blog

sobota 18. júla 2020

ROPUCHY Z VODY VON

Kráčal som lesom a niečo sa mi nezdalo. Vyzeralo to ako keby sa mi pod nohami hýbala zem. Pomyslel som si, že som dehydrovaný. Nevenoval som tomu pozornosť. Jav však pokračoval. V tom som to zbadal. Pod nohami sa mi tmolili stovky maličkých Ropúch bradavičnatých. Ich metamorfóza bola dokonaná a nadišiel čas opustiť vodu. Invázia mladých tvorov práve začala. Vyliezali z vody po stovkách a ponáhľali sa do lesa. Ukryť sa niekde pod kameň alebo do lístia. Žabky mali sotva dva centimetre. Na obrázkoch sú niekoľko krát väčšie. Zopár som ich nachytal a naaranžoval na kameň a mach. Musel som ísť na kolená a pekne sa k nim znížiť. Samozrejme nespolupracovali. Neustále uskakovali spred objektívu.


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára