blog

blog

štvrtok 10. decembra 2020

NA HORIZONTE

Pasúci sa pánsky klub Danielov škvrnitých som spozoroval priamo z auta. Boli tam len samé samce rôzneho veku. Roztrúsená veľká črieda sa pásla priamo na horizonte ešte väčšieho pasienku. Začal som hľadať miesto, kde zaparkujem. Chvíľu to trvalo. Všade za horizontom bolo vedenie vysokého napätia. Keď som našiel vhodné miesto na zastavenie už som mal zvery trochu nižšie. Na horizont im zopár krokov chýbalo. Musel som vystúpiť, zbehnúť trochu nižšie a ešte ísť na kolená. Chcel som odsadiť trávu pred nimi. Črieda sa mi pohybovala a tak aj ja som musel sem tam zmeniť miesto. Celé to trvalo len pár minút. Nepáčilo sa im, že som im tam poskakoval. Zhŕkli sa dohromady tak, že sa mi ani nezmestili do hľadáčika. Presunuli sa rovno medzi stĺpy vysokého napätia. Dali mi jasne najavo, že  fotografovanie treba skončiť.
























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára