blog

blog

piatok 18. decembra 2020

DIVOČINA ZA HUMNOM XX

Každý deň je iný. Keby ma Viktor priviedol na toto miesto dnes, tak by som mu možno uveril, že to tam vyzerá ako v Serengeti. Čriedy boli rovnaké, počty v nich zhruba tiež. Vzdialenosti ale boli iné. Tentokrát zvery nerobili fóry a boli zhruba o sto metrov bližšie. Všetky. Postavilo ma to pred nový problém. Všade za čriedami boli rodinné domy, poľnohospodárske budovy či vojenské letisko. Asfaltové cesty alebo stĺpy vysokého napätia sa pri nich už javili ako bezproblémové. Musel som dávať pozor nielen na zvieratá ale oveľa viac sa starať aj o pozadie. Všetky fotky sú robené z auta. Viackrát som sa musel otáčať, opakovane posúvať či cúvať.



Srnec lesný

















Jeleň hôrny







Daniel škvrnitý




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára