blog

blog

nedeľa 13. decembra 2020

DIVOČINA ZA HUMNOM XIX - V ZÁVETRÍ

Daniele výstrahu pred vetrom, ktorú už tri dni vysielali v predpovedi počasia, určite nepozerali. Aj bez toho však vedeli, že sa majú schovať. Našli si pekné závetrie za pásom stromov a tŕstia. Bol to taký malý ostrov pohodlia. Naopak ja som sa k nim približoval bez statívu a rukavíc naplno exponovaný v silnom ľadovom vetre, ktorý padal z hrebeňa Malých Karpát. Tam sa stále drží sneh. Ruky som mal skrehnuté ešte pred prvou fotografiou. Šťastie, že som si mal kde položiť foťák a trochu si pošúchať dlane. Zvieratá boli pokojné. Nevedeli o mne. Nemusel som sa ponáhľať. Chvíľu som fotil, chvíľu zohrieval ruky. Nakoniec si ma predsa len jeden z nich všimol a prezradil ma. Zodvihli sa a pomaly odkráčali za horizont. No dobre, na konci možno aj pobehli. Ale nebol v tom žiadny stres či beh o život.






















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára