blog

blog

sobota 24. apríla 2021

PAROŽKY BEZ LYKA

Cieľu nafotiť srncov ako vytĺkajú parožky som podriadil niekoľko posledných vychádzok do "môjho" kilometra. Z fotiek v predchádzajúcich článkoch je možné rozpoznať troch relevantných srncov, ktorých by sa to mohlo týkať. Ten stredne starý ma obišiel ako prvý. Musel to stihnúť počas cca pätnástich hodín, čo som ho nevidel. Bolo chladné ráno. Dokonca snežilo. Najprv sa mi pred objektívom motali samé srny ale potom sa ukázal on. S vytlčenými parožkami. Zaklial som. Výsady mal ešte červenkasté od krvi a lodyhy zelené od chlorofilu ako si ich trel o nejaký konár. Neskôr sa mi ukázali ešte dvaja krásavci. Niekde sa mi ale stratil srnec s najkrajším lykom. Kto vie či už vytĺkol.

































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára