blog

blog

štvrtok 12. augusta 2021

POĽANA - BUKOVINA

Mám rád fotografovanie na nových miestach a keď sa ukáže, že je na nich čulý ruch a že to tam žije, je to dokonalé. Bukovina  je nové miesto oprostred Poľany. Ďaleko od ľudí. Na rúbanisku je umiestnený kryt a v tom som strávil jeden deň. Už skoro ráno prišli na pašu dva statné jelene. Nezdržali sa dlho, lebo ich vytlačila veľká medvedica. Tá však len prešla. Po východe slnka som si krátil čas fotením myší a vtákov, keď sa objavil mladý medveď a hneď po ňom aj mladý jeleň. Cez deň sa mi podarilo nafotiť poštolku ako ulovila myš. To ale bude v samostatnom článku. Podvečer už to išlo ako po páse. Dve medvedice a mladý medveď sa striedali pred krytom. Opakovane prichádzali a odchádzali. Vždy bolo čo robiť. Potom prešla za rúbaniskom črieda statných jeleňov a nakoniec po západe slnka sa ešte ukázal Omar. Dominantný samec hnaný pudmi sa deň predtým ukázal fotografom na južných vonkajších svahoch a mne o dvadsaťštyri hodín na severnom vnútornom svahu Poľany. Pekne sa prešiel. Keď chtíč prikáže, musíš ísť za každú cenu.




Jeleň hôrny




Mladý Medveď hnedý.



Drozd trskotavý
Drozd čierny

Mladý Jeleň hôrny


Medvedica, ktorú som fotil už v roku 2018.


Druhá medvedica so šedivým kožuchom.




Prechádzajúca črieda Jeleňov hôrnych.


Dominantný samec zvaný Omar. Minulý večer bol fotografovaný na opačnej strane Poľany.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára