blog

blog

utorok 26. apríla 2022

DUNAJSKÉ LUHY VI

Prvýkrát sa mi stalo, že sa Vydra riečna ukázala dvakrát za ráno. Priplávala už o šiestej. Bolo ešte málo svetla. Fotiť sa dalo len s modrým nádychom noci. Preplávala cez záliv a stratila sa. Potom sa ukázala znovu okolo ôsmej. Intenzívne lovila. V zápale boja mi preplávala rovno pod nohami a v protisvetle pokračovala v love. Bežal som za ňou ale zase mi zmizla. Musel som v pobrežnom poraste strašne lomoziť. Dokonca som vyrušil aj pasúce sa srny a srnca s vytlčenými parožkami. Keď som sa vracal s dlhým nosom k statívu, tak mi ešte prebehla cez chodník Kuna lesná. Veľmi rýchla. Nestihol som ani ruky zdvihnúť. Niekedy sa darí, inokedy nie.





Veverica stromová

Kačica divá


Myšiak hôrny
Sokol myšiar
Mlynárka dlhochvostá
Labuť hrubozobá
Žlna zelená
Volavka popolavá
Kormorán veľký


Vydra riečna








Srnec lesný


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára