blog

blog

sobota 2. apríla 2022

SRNA S POŠKODENOU NOHOU

Keď dobrý hospodár nasype zveri niečo dobré pod zub, zver sa v týchto časoch určite ukáže. Toto "zariadenie" je blízko cesty a tak všetky fotky vznikli priamo z auta alebo som stál o auto opretý. Všetko šlo pokojne. Srnce a srny postupne prichádzali a odchádzali. Až zrazu som spozoroval srnku so znetvorenou nohou. Nejako ju divne ťahala za sebou. Neviem si predstaviť situáciu, že by sa tak už narodila a mama srna ju s takým poškodením neodvrhla. Oveľa pravdepodobnejšie je, že srnka mala úraz alebo ju poľovník postrelil. V oboch prípadoch sa rana síce zrástla ale veľmi nepekne. Keď sa rozhodla, že odíde za ostatnými srnami do kopca, bolo vidno, že sa trápi. Nakoniec to ale zvládla. Som presvedčený, že by som ju nedokázal chytiť ani na rovine ani keby som ju prekvapil zo zálohy.





















 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára