blog

blog

sobota 27. augusta 2022

BISKUPICKÉ LUHY III

Na ramene mám tri miesta, kde sedávam. Najprv som si sadol na trojku ale začalo pršať a tak som sa presunul na jednotku. Tá je krytá korunami obrovských topoľov. Tam som sa schovával. Pozoroval som rybáriky a čakal až priletia bližšie. Bobry opakovane plávali k padlým konárom vo vode. Ako v zelovoci si vybrali chutnú vetvičku a odniesli si ju do bezpečia brloha. Pre prípad, že by ich počas spánku chytil hlad.  O chvíľu som započul čľapot. Otočil som sa a vo vode som zbadal mladého jeleňa. Na opačnej strane ako som ho očakával. Voda v tom mieste prekvapivo nebola veľmi hlboká. Trčal mu zvody aj chrbát. Nielen parohatá hlava. Keď bol v polovici ramena, narazil na potopený kmeň stromu a musel cez neho preliezť. Zdržalo ho to. To bola príležitosť pre mňa. Musel som dať dole foťák zo statívu a otočiť sa. Prekážka vo vode mi pomohla.




Smädný Holub hrivnák.




Bobor vodný




Rybárik riečny



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára